Optyk, okulista dla dzieci i dorosłych w Łodzi - Dr Wzrok
Chirurgia

Chirurg Łódź

Konsultacja chirurgiczna to spotkanie z lekarzem chirurgiem, mające na celu ocenę i omówienie możliwości leczenia operacyjnego pacjenta. Podczas tej konsultacji lekarz analizuje stan zdrowia pacjenta, historię choroby oraz dostępne wyniki badań, aby określić, czy wymagane jest leczenie operacyjne.

Chirurg
Potrzebna pomoc?

Skontaktuj się z nami!

Serdecznie zapraszamy do kontaktu. Udzielimy wszelkich niezbędnych informacji oraz odpowiemy na Państwa pytania.

Kim jest chirurg?

Chirurg ogólny to wyspecjalizowany lekarz, który specjalizuje się w diagnozowaniu i leczeniu schorzeń wymagających interwencji operacyjnej. Aby osiągnąć tę specjalizację, lekarz musi najpierw ukończyć studia medyczne, następnie odbyć rezydenturę w zakresie chirurgii ogólnej wraz z zaliczeniem egzaminu specjalizacyjnego. Najczęściej podejmuje prace w szpitalu lub klinikach na oddziałach związanych z operacjami chirurgicznymi lub poradni chirurgii ogólnej.

Usługi z zakresu chirurgii w DR WZROK

Konsultacje lekarskie obejmujące następujące choroby:

• Choroby wyrostka robaczkowego
  • Choroby zapalne jelit: wrzodziejące zapalenie jelita grubego, choroba Leśniowskiego-Crohna
  • Choroba wrzodowa żołądka i dwunastnicy
  • Choroby pęcherzyka żółciowego i dróg żółciowych
  • Zmiany skórne i tkanki podskórnej, torbiele, guzy (kaszaki, tłuszczaki)
  • Żylaki kończyn dolnych i odbytu
  • Usuwanie nowotworów jamy brzusznej (jelito grube, pęcherzyka żółciowego)
  • Przepukliny: pachwinowe, w bliźnie pooperacyjnej, pępkowe i inne
  • Leczenie ran przewlekłych – oparzeniowe, odleżyny, owrzodzenia podudzi i innych

Kiedy powinno się umówić na konsultację lekarską z chirurgiem?

Jeżeli zauważysz u siebie następujące objawy to należy zgłosić się na konsultację u chirurga ogólnego:

• Pojawienie się guzów oraz obrzęków na ciele
  • Silne, nieustępujące bóle brzucha
  • Krwawienia wewnętrzne lub zewnętrzne
  • Podejrzane zmiany skórne
  • Niegojące się rany różnego pochodzenia

Orientacyjne terminy w szpitalu Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego (CZMZ) w Żyrardowie na NFZ

Terminy operacji w szpitalu CZMZ w Żyrardowie na NFZ są nawet kilkukrotnie krótsze od tych w łódzkich szpitalach. Przykładowe terminy wybranych zabiegów:

• Operacje żylaków – około 30 dni
  • Operacje przepuklin, pęcherzyków metodą laparoskopową – około 14 dni
  • Operacje nowotworów jelita grubego – około 14 dni
Dojazd do Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego (CZMZ) w Żyrardowie jest możliwy zarówno samochodem, jak i pociągiem. Podróż samochodem z Łodzi trasą A2 zajmuje około półtorej godziny. Alternatywnie, można wybrać pociąg z jednego z łódzkich dworców: Łódź Kaliska, Łódź Fabryczna lub Łódź Widzew, co zajmuje od półtorej do dwóch godzin.
Zespół

Chirurdzy w DR WZROK

Wojciech Siwiera

Chirurg

Potrzebna pomoc?

Skontaktuj się z nami!

Najczęściej zadawane pytania

Nie ma potrzeby specjalnego przygotowania się do wizyty, ale można zebrać wszystkie dotychczasowe wyniki badań oraz dokumentacji medycznej, oraz przygotować listę przyjmowanych leków, by ułatwić przeprowadzenie wizyty.

Nie, leczenie operacyjne pacjentów to jedna z opcji jaką może wybrać chirurg.

W zależności od dolegliwości konsultacja może potrwać 15-30 minut.

Tak, wiek nie stanowi przeciwwskazania do leczenia operacyjnego. Przeciwwskazaniem są ciężkie schorzenia internistyczne